nedelja, 18. november 2012

Preprosto modro

Modro kot nebo,
modro, kot morje
modro, kot modre oči,
modro, kot misel.

Preprosto MODRO.


 


Modro brez napisov, ker se potegujem zanje,
muca iz kovine pa ker simbolizira dolgo življenje,
komur je voščilnica namenjena
želim dolgo življenje!

Prijavljam na izzive:
Fussy and Fancy #76 Feeling blue
Less is more #94 Hardware
Mavelu blog hop pri Tini clean and simple

Hvala za obisk na mojem blogu Tamara

14 komentarjev:

  1. This is super.
    I love the bold colour choice.
    Thanks so much
    Chrissie
    Less is More

    OdgovoriIzbriši
  2. JUst GORgeous..
    LOve your colours.
    Chrissyxx

    OdgovoriIzbriši
  3. Gorgeous card... Great use of the colour blue! Beautiful design... Thank you for joining us at Fussy & Fancy.... May x

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa in elegantna čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa je tale tvoja modra voščilnica! In tudi ti si zelo pridna; le kam hitiš?
    Si me nasmejala Tamara s tvojim komentarjem :-)) Hvala ti za vse tvoje fletne komentarje!!! Moraš kliknit na Zato!, pa boš vidla kam se mi mudi :-))))))
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  6. Cute charm and gorgeous mix of colours. x

    OdgovoriIzbriši
  7. O, tole je pa super primer čudovite preproste voščilnice. Zelo mi je všeč trakec z ljubko mucko.

    OdgovoriIzbriši
  8. just love the little cat

    thanks for joining us
    Jen
    Less is More

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo mi je všeč ta preprosto modra voščilnica in mucka je pikica na i. Tamara, hvala tudi tebi za vse lepe komentarje, ki jih pustiš na mojem blogu...ti si tako pridna in hitra v ustvarjanju, da res ne dohajam komentirat vseh tvojih objav kar ne pomeni, da jih ne pogledam. Prava carica si...tvoji izdelki so eden lepši od drugega. Pozdravček... :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.