petek, 30. november 2012

Jabolčni deček

Ker je koledarsko še vedno jesen, in ker moram prekiniti malo z božičnimi voščilnicami sem danes, kot mala deklica, ki se razveseli nečesa novega prvič odtisnila štampiljko Apple Edwina. Dobila sem namreč paketek-malo pred Miklavžem (nove štampiljke) iz Norveške. Magnoline ja, zelo sem jih vesela, saj sem jih na dražbi dobila za pol ceneje, kot pri nas. Na pokušino sem dala že eno deklico, sedaj pa je na vrsti še deček.




 
Uporabila sem:
štampilko Magnolia Apple Edwin
štampiljko Vse najboljše - Ustvarjalni dotik
Promarkerji Letraset
kreda Dovecraft
Spellbinders Nestabilities Oval
kamenčki
šivalni stroj, sukanec svetlo+temno rjav
papir Max Birgmann
Cuttlebug  Hrošček

Prijavljam na izzive:

Eno jabolko na dan, odžene zdravnika stran.
Veliko zdravja in nasmehov vam želim!
Tamara

15 komentarjev:

  1. Všeč mi je rjava, v večih odtenkih, lepi so šivi, pa tudi deček se je prav lepo prisedel na voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Še ena zelo lepa čestitka :)
    Zanima me, kje si opravila dražbo/na Ebayu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Katarina na ebay-u sem stavila, ja. Po večletnih izkušnjah z njim vem da je vse 100% in da ni nobenega rizika, kar mi je pa najpomembneje-varnost, zagotovilo, da bo tako, kot želim.Lp

      Izbriši
  3. Zelo lepa je. Različni toni rjave barve se lepo dopolnjuje med seboj. Pridna :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo kako je luštna in tudi papirčkiso mi všeč. Hvala ker sodeluješ na izzivu Here Comes The Boys. lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Very cute, I like how you used chalk and pieced and sewed the paper together. Hope your having a good day.

    OdgovoriIzbriši
  6. So nice card, the design is superb ! Love your papers !
    Have a nice week-end !
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow Tamara! Love all the stitching! Cute Edwin too! THanks for playing at Here Come the Boys Woo x

    OdgovoriIzbriši
  8. Fabulous card Tamara. I love the colours on this one. Hugs Nina

    OdgovoriIzbriši
  9. He is just so adorable, Tamara. The stitching adds so much with the colors you chose.

    OdgovoriIzbriši
  10. A really great creation! Thank you for joining our sketch challenge this week at Sketchy Colors :)
    Hugs, Lena Katrine

    OdgovoriIzbriši
  11. Enobarvne so meni tako všeč :). Lepo si ji dodala šive. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Hola Tamara, waht sweet boy, beautiful colours, gorgeous card!!!
    Hugs from Palma de Mallorca

    OdgovoriIzbriši
  13. This is gorgeous Tamara, I like the sweet Edwin image, the papers and the stitching.
    Kevin xx

    OdgovoriIzbriši
  14. I love this, isn't Edwin just fab. Thanks for joining us at Here Come The Boys and good luck
    Hugs
    Lisa x

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.