petek, 2. november 2012

Luči

Svetloba, lučke, bleščeči prah, kamenčki.

Priprave na konec leta in praznične dni. Čeprav se je šele november dobro začel smo "craftarke" v mislih na konec leta in v pripravah ali pa v sami izdelavi voščilnic. Moje bodo letos v znamenju Magnolie, lani so bile s križci in to Rudolf-okrog 300 sem jih seštikala. Letos mi čas ne dopušča takega števila, a bom naredila kolikor bom zmogla.

Edwinčki z lučkami bodo tudi zraven, za tiste, ki imajo v družinici samo fantke, še en fantek ne bo odveč.



 

Voščilnica pa vsebuje tudi presenečenje, ko potegneš ven se pokaže voščilo.

 




Willow Sketchie-Theme Festive Sparkle and shine+sketch



Christmas cards-#48 Pop it up
http://christmascardchallenges.blogspot.com/

 
I love promarkers-#141 Cute
http://ilovepromarkers.blogspot.com/ 
Magnolia High Lights - Something hidden
http://magnolia-licioushighlites.blogspot.com/ 
Craftalnica-Zgodnji božič
http://craft-alnica.blogspot.com/ 

Uporabila sem
štampiljko Edwin z lučkami, Magnoli
promarkers 
kolaž papir
Tim Holtz Snežinke nož
Sizzix snežinka nož
Nellie S. oval z vzorcem
trak-smrečice Kik
Tagec-Hofer
nalepka-vesel božič
diamantki
krede za bleščilo
srajčka Cuttlebug-snežinke
zlat flomaster za dodaten blesk lučk


13 komentarjev:

  1. Kako je srčkan tale tvoj Edwin in prav lepo si skombinirala voščilnico. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi!
    Your Edwin card look wonderful. Great JOB!
    Thanks for joining us at WSC. Good Look.
    -Sony WSC-DT
    http://sonia-studio60.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. So beautiful, love the neutral colours and cute image. Thanks for joining us at I Love Promarkers xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo je lepa... take čestitke bi bil vsak vesel. Veliko truda je vloženega. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tamara, tvoja voščilnica mi je zelo všeč. Barve so mi super in tagec za povleči moram pa res sprobati.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tamara this is gorgeous, so cute.
    I have left a message for you on your Totally Tilda challenge card post :)
    hugs Mandy xx

    OdgovoriIzbriši
  7. hello Tamara, thanks for visiting me and letting me some nice comments, your card is super cute, happy cardmaking, biz

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa postavitev in simpatičen motiv :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Darling card with a lovely hidden tag. Thanks for joining us at the Magnolia-licious Highlites Challenge :o)
    Hugs,
    Cabio

    OdgovoriIzbriši
  10. Cute Edwin and lovely colour scheme. Thanks for taking part at I ♥ Promarkers this week.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepo si jo skombinirala in prav všečna je :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. ♥ ♥ ♥ lepo čestitko si ustvarila

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.