torek, 13. november 2012

Heja bumbarasa,...

heja ho ooo ooo,...

Pri Here comes the boys so postavili izziv-po filmski predlogi. No slovenski film, ki bi ustrezal moji stvaritvi je Čisto pravi gusar, ker pa gledamo globalno se pod tole voščilnico podpisuje film Pirati iz Karibov. (Ni moj najljubši-pač pa od mojih fantov in ker gre pri izzivu za fante sem poslušala njih, dodati pa sem morala tudi sestrico, tudi dekle nastopa v filmu)
Sin mi je namreč posodil svoje ozadje, za rojstno dnevno darilo je  dobil set štampiljk (gusarskih)  z malo knjigico v kateri lahko poustvariš svojo zgodbo. Domišljija pa mu teče. In tako si je mama izposodila ozadje in ga po svoje nadgradila in izpopolnila. Mali mojster pa je odobril objavo. (Hvala)



 


 



Prijavljam na izziv HCTB http://herecometheboysblogchallenge.blogspot.com/ #40 favourite film

Potrebovala sem: 
Štampiljki Nellie Snellen Yore 002 in 003, štampiljka gusarska zastava Aladine
osnovo za voščilnico
promarkerje
ozadje Aladine
školjka

Heja ho!

7 komentarjev:

  1. Nikar objavljati brez odobritve mojstrov, velikih in malih ;-) Prisrčna je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Awhh! This really really made me smile!
    FABulous little scene...LOve your images and colours too.
    Chrissyxx

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow Pirates of the Caribbean is a popular choice including the DT!! Love your card, the images are gorgeous! THanks for playing at Here COme The Boys! Woo xx

    OdgovoriIzbriši
  4. what a cute card for little boys - I just love the little pirates.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau kako je prisrčna in res super si uskladila svojo voščilnico s filmom. Krasno. Hvala ker sodeluješ na izzivu Here Comes The Boys. LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Great image and colours. Thanks for joining us at HERE COME THE BOYS.
    Hugs Di
    xx

    OdgovoriIzbriši
  7. Gorgeous card thank you for joining us at Here Comes the Boys Favourite Film challenge this week and good luck Ginny ♥

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.