petek, 26. oktober 2012

Mokro, mokro,mokro


 

Zunaj dežuje, kot iz škafa.
Otroka sladko spita, mož na telovadbi, jaz pa sem odšla v svoj ustvarjalni svet. 

Vreme mi je bilo samo toliko v pomoč, da nisem pozabila na kapljice, ki jih moram dodati na svojo stvaritev.
Danes sem dobila paketek za ustvarjanje, naročila sem nekaj štampiljk, eno boste videli že danes na izdelku.
Kmalu bomo pisali leto 2013 in na silvestrovo se na veliko odpira šampanjce. Mehurčkov, kapljic sreče upam, da ne zmanjka.




                            


 

 Za izdelavo sem uporabila:
Štampiljko SM001-designed by Nellie Snellen SMOKIE čisto nova od danes
Makerji-Letraset Promarker, Kreda-Dovecraft
Papir: DCWV The wintwr combo in desig papir Max Bringman
Štanci kroga
spica copic flomaster za napis 2013
Spellbinders Nestabilities Petite Oval Large
Mehurčki, ki predstavljajo mokre mehurčke penine dodatki

Na zdravje!





4 komentarji:

  1. Zanimive barve in zanimiv motiv za novoletno voščilnico. Všeč mi je :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo zelo je lepa in krasno štampiljko si nabavila!
    Ja, ja prav hitro bo prišel veseli december :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo simpatična in lepo si zadela skico, bravo. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi lovely card and great colour combo. Thanks for taking part in the Sugar bowl challenge. Just for your information to be in with a chance of winning the Sugar Nellie stamps you do need to used one of their stamps as the feature.
    Happy crafting!
    Erika.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.