petek, 12. oktober 2012

Magnolia





Po dolgem času sem naredila eno od Magnolie in sicer Fary Tildo, izbrala sem ji moje najljubše barve in po pregledu meni ljubih blogov in izzivov naletela na tri na katere jo tudi prijavljam. En poljubček.





Prijavljam jo na izzive:
Cocholade, coffe&cards challanges - challange 23 color combo


 Magnolia Down Under Challange #167 Your favourite colours
in Simply Magnolia Callange Doily and Charm

Upam, da vam je všeč.


4 komentarji:

  1. Love the way you've layered your diecuts - looks fabulous! Love the bright colours too - a wonderful card.
    Thanx so much for joining us at MDUC this week.
    xXx

    OdgovoriIzbriši
  2. It´s a beautiful card Tamara, but i miss the doily.
    Thanks for sharing at Simply Magnolia.

    XX Inge

    OdgovoriIzbriši
  3. Super cute card!

    Thanks for joining us at Chocolate, Coffee, & Cards Challenge.
    Hugs, Nelle

    OdgovoriIzbriši
  4. Gorgeous!! love it!
    Thanks for joining us at Chocolate, Coffee, & Cards Challenge.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.