četrtek, 18. oktober 2012

Luka

Zelo rada imam Magnoline štampiljke pa tudi od La la land pri meni nič ne zaostajajo in tokrat sem za božično novoletno voščilnico izbrala Luko od La la land. Ni prav tipičen motiv, a za tiste, ki obožujejo zimo in sneg je prava. 


Uporabila sem:
La la land štampiljko Snowboard Luka, štampiljko Ustvarjalnega dotika Srečno novo leto, Luka pobarvan z letraset promarkers v kombinaciji z akvarel barvicami
Spellbinders Nestabilities Petite Ovals Large in Petite scalloped Ovals Large , papir kolaž, embossing folder-starry night, bastelbander trak rdeče/zelen, čipka, picture punc štanca mini, diamantki, perle in uporabila sem oblikovalne škarje za rob in za napis.


 



 Prijavljam na izzive:

Christmas Card challange-skica
Craft & Me-čipke in perle
Craftyhazelhutschristmas challenge - snežinke

5 komentarjev:

  1. Lovely card - thanks for joining in my CHNC challenge 94 - hope to see you again soon. x

    OdgovoriIzbriši
  2. Wonderful card with a gorgeous image! Thanks for joining us this week at CCC and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

    OdgovoriIzbriši
  3. Such a great card and cute image too :) Viv xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Such a cute image!!
    Thanks for playing along at CCC!

    OdgovoriIzbriši
  5. what a fantastic way to use pearls and lace, so clever and a great design Tamara...thanks for joining in with the Crafts and Me challenge
    Mina xxx

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.