nedelja, 18. oktober 2020

Mala šola ustvarjanja (8.razred)

 Nedeljski pozdrav,

pa sem tudi jaz sedla nazaj v šolske klopi. Tina in Vladka sta tudi letošnjo jesen pripravili učne ure. Pokukaj v učilnico.


Najprej je bilo potrebno v nabavo.

Med mnogimi izdelki Najlepšega para so me nagovoril kraguljčki, vejice,...

 (Božično zelenje 2)

 Doma je sledila izdelava embossing srajčke.

Težko sem ulovila v objektiv embossirane kraguljčke, a so tu :)


Končni izdelek pa izgleda takole:




Upajmo, da bodo res veseli in predvsem zdravi.


Mojo praznično voščilnico lepim v:

Mala šola prazničnega ustvarjanja naloga 1 in 2 

Galerija meseca oktobra 2020 

Potegujem se za pomladno kolekcijo 2021 

 

Prijeten začetek novega tedna, ki bo poln izzivov tudi zame.

Tamara

 

 

 



6 komentarjev:

  1. Všeč mi je ideja s kraguljčki za embossing mapico in tudi vejico si lepo postavila in okrasila :). Ostani zdrava :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelol lepo si ustvarjala. Krasna voščilnica. Všeč mi je drugačna, zanimiva osnova.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa praznična voščilnica :-))
    Hvala za tvoj obisk na mojem blogu!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tamara, tvoja vejica v kotu s kraguljčki mi je tako lepa...pa kraguljčki v ozadju tudi!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo si združila obe nalogi in nastala je krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.