sreda, 28. oktober 2020

Interaktivna voščilnica za rojstni dan

 Tole šolo sem vzela prav zares in nimam počitnic.

 

Za  nonota, tasta  sem naredila čisto posebno interaktivno voščilnico.

Želimo mu res vse najboljše - predvsem lepih trenutkov z nami. 

 




 Za lovca, čebelarja, človeka z velikim Č.

Naj bo zdravje kolikor se da na njegovi strani in bolezen nežna do njegovega telesa in duha.

 

 

Interaktivno voščilnico lepim :

v malo šolo prazničnega ustvarjanja 8

v možnost prejema pomladne kolekcije 2021 

in

v galerijo meseca oktobra 2020

ter

čez lužo k simon says stamp-says-anything-goes-78

 

Prijetno sredo še naprej,

čaka me še poigravanje s črkami,... 

 

Vse dobro,

Tamara




7 komentarjev:

  1. O, kako lepa interaktivna voščilnica! Zelo domiselno si dodala belo pentljo na odpiralo. Vse dobro slavljencu tudi od mene.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je! Vse dobro tastu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo voščilnico si mu naredila. Navdušena sem nad tem kako si zalepila voščilo. Vse dobro tastu...

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse dobro tvojemu tastu tudi z moje strani....Bravo tudi za tole interaktivno....letos delaš tole šolo za šalo!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz mu želim vse dobro in naj tvoja čudovita voščilnica prinese še dodatne dobre energije.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita voščilnica in vse dobro tastu. Hvala za tole barvno skalo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.