petek, 30. oktober 2020

Kreativna uporaba črk in izrezov

 Petek je. 

Le še jutrišnja modra polna luna in že bo

tu november.

 

Moja ustvarjalnica že dolgo ni tako živela, kot te dni. Ideje se rojevajo, Tilde res samevajo, a sem že odtisnila dve novosti.

Čisto sem noter padla v to praznično malo šolo ustvarjanja. Danes je nastala tale voščilnica s škratom, ki mi je prišepnil, da prinaša srečo.

Vas zanima kako sem združila dve nalogi v eni voščilnici.

Samo še malo...

Ku..ku...pa sem tu




 Voščilnico prijavljam :

med domače naloge Najlepšega para (MŠU 2020)

v

galerijo Najlepšega para meseca oktobra 2020 

in

v žreb za pomladno kolekcijo Najlepšega para 2021

 

Prijeten konec tedna vsem

ostanimo pozitivno-negativne!

Tamara

 


6 komentarjev:

  1. Krasna je!Super si uporabila zvezdico namesto o-ja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastic card Tamara.
    Hugs
    Kuni

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako zelo je prikupna tvoja voščilnica...všeč mi je postavitev voščila in ljubka zvezdiza za O.

    OdgovoriIzbriši
  4. Me veseli, da si tako padla v Malo šolo in odlično ti gredo naloge od rok.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super delaš domače naloge. Prav cart je tale paček in zvezdica super nadomesti črko :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.