torek, 20. november 2018

Riki 50

Novembrski pozdrav drage blog prijateljice in prijatelji tako doma, kot širom sveta.

Še dober mesec in že bo tu božič.

Današnje snežno vetrovno jutro mi je dalo vedeti, da je zima pred vrati, jaz pa zamujam.
Zamujam z objavami, fotografiranjem, malo šolo ustvarjanja, z novoletnimi voščilnicami,komentarji,....

Zagon mi je dalo sobotno srečanje, zato se končno rojeva objava. 

Potem pa v mojo ustvarjalnico kajti čas je, da osnujem letošnja božično-novoletna voščila.

Sedaj je pa čas za voščilnico knjigico v rock and roll stilu.
Za prijatelja iz moje mladosti, za človek, ki je še danes predan glasbi, še posebej 80-tim.

Dovolj besed, k knjigi-voščilnici.













Žal fotografij nisem dodatno obdelala, sem jih shranila, kar takšne, kot sem jih pofotografirala. Bistvo je vidno, a ne?

Lep večer in morda objavim še kaj.

Tamara

3 komentarji:

  1. Ooo krasna je! Spet sami lepi dodatki, sploh radio zmaga... Je bilo fajn poklepetati v soboto:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hudooo... fantastično si naredila in okrasila knjigico :)

    OdgovoriIzbriši
  3. No vidiš, kaj naredi dober čvek v dobri družbi! :-) Knjigica je fantastična. Super si okrasila platnice.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.