četrtek, 29. november 2018

Steklenička za Jana


Otroci se rojevajo čez celo leto, vsak dan,a kot veste  v mesecu novembru objavljam moje izdelke, ki niso redno prihajali na blog.




Ker se počasi bliža konec leta  je prav, da se  do 31.12.2018 prečisti vse staro, da naredi prostor za novo, kar prihaja.



Deček Jan je prejel svojo stekleničko,
tako, ki ne bo kvarila zobkov in ne bo vplivala na njegov govor :)







V teh zadnjih novemberskih dneh
poiščite otroka v sebi

Veselite se  decembra
in poglejte nanj
skozi otroške oči.

Verjemite, toplo vam bo pri srcu
in v očeh bodo iskrice sijale, 
ki bodo z dodanim nasmehom 
prižigale nove iskrice upanja,
 ter pobožale marsi katero ranjeno dušo, za katero ne veste , da trpi.

Otroški pogled, mali nasmeh in zdravilen pozdravček do prihodnje objave.
Tamara

6 komentarjev:

  1. Kakšna lepa škatlica! Lahko nadaljuješ tudi v decembru z izdelki, ki jih še nisi pokazala:)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Že z zapisom si se me dotaknila, ko pa sem videla čudovito stekleničko v modrem, sem pa prav začutila, da smo me ustvarjalke nekako povezane.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit zapis je samo pika na i fantaatični steklenički. Vračam objemčke :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna škatlica v obliki stekleničke. Nadaljuj z objavami tudi v decembru. :-) Hvala za topel zapis, ki mi je ogrel srce. <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna steklenička in ja, premalokrat poiščemo otroka v sebi in se znamo veseliti ali čuditi majhnim stvarem.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.