torek, 20. november 2018

Poletni dolgovi

Hitim, da nadoknadim.

Sem, kot zvezdica zaspanka, ki se je botru Mesecu opravičevala in vedno znova našla kak izgovor za njeno zamudo.

Poletje se je res že poslovilo,
a spomin nanj je ostal.








Polona je bila v juliju prejemnica voščilnice.






Mii sem takole zapakirala balzam za ustnice v obliki makrona. Je bila zelo vesela :)



Tale je pa Majina.

Naj bo za drugo objavo v enem dnevu dovolj.
Opazila sem, da je gradiva še precej,
a moram pustiti še kaj za prihajajoče dni.
Le da me volja za objave ne zapusti.

Bodite dobri in dobro
Tamara

2 komentarja:

  1. Tamara čudovite so pa čeprav z zamudo. Lepo te je bilo spoznati in počvekati s tabao tudi v živo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni panike za zamudo. :-) Glavno je, da si nam pokazala tvoje lepotičke. :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.