četrtek, 4. november 2021

mala ŠOLA prazničnega ustvarjanja 9. razred 6.naloga (uporabi vsaj en izrez snežinke)

 Pozdravljeni na deževen dan,

ne ne sneži še.

A pri meni je kar snežilo ob izdelavi, saj snežink kar ni zmanjkalo.

Tako sem sledila Vladkinim in Tininim navodilom in pripravila voščilnico z napisom Najlepšega para Vesele praznike, uporabila pa sem meni osebno najljubšo snežinko Tine B., ki jo je izdelala pred leti za Rayher, pravokotnike s šivi in nastalo je tole ( v kombinaciji še z drugimi nožki).

 


Praznično zasneženo voščilnico lepim:

- med domače naloge Najlepšega para

-v galerijo meseca novembra Najlepšega para

-v galerijo jesen/zima Najlepšega para


Pa lep mali petek vsem,

Tamara

7 komentarjev:

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.