ponedeljek, 1. november 2021

GDT November #Pink Christmas - Simply Magnolia

 Pozdravljeni,

projekt predelave adventnega koledarja z voščilnico, ki lahko služi tudi kot knjižno kazalo sem naredila za blog  Simply Magnolia, kjer v tem mesecu pričakujejo izdelke na temo roza božič-a.

 

To ni ravno tradicionalna barva in tudi sama navadno ne posegam po roza barvi za božično-novoletne voščilnice.

V Tediju sem pred časom videla ta prikupni lesen koledar, ki sem ga predelala po svoje. In je kot nalašč za ta izziv.



Ja nekaj je bilo žaganja, piljenja,a sem s končnim videzom zadovoljna.

Uporabila sem nožke Doohickeys Magnolia Christmas in Baby ter voščilo Najlepšega para-zato lepim izdelek tudi v Galerijo Najlepšega para meseca novembra ter se ob enem potegujem tudi za pomladno kolekcijo in lepim v Galerijo Najlepšega para-jesen/zima.

in Galerijo meseca novembra

Dodala sem še malo umetnega snega in bleščic.

Poleg pa še:

 
Magnolio Balonček. A ni prikupna?

Pa še oboje skupaj iz različnih zornih kotov.






Voščilnico prijavljam tudi na izziv Forever Magnolie, kjer lahko prijaviš karkoli.

Upam, da vam je predstavljeno všeč.

Kreativen mesec november

Tamara




7 komentarjev:

  1. Odlično si predelala koledar in nastal je lušten kompletek.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno si ustvarjala. Čudovito je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo si predelala koledar, pa tudi voščilnica je čudovita. Res krasen komplet.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako super ideja izvedba pa tudi. Prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Svetovna predelava koledarja in ja roza mu paše :)!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.