četrtek, 29. oktober 2020

Kreativna uporaba črk (besed)

 Četrtkov pozdrav,

sledim in opravljam domače naloge. 

Pred mano sta za opraviti še dve in sicer

- škatla ter

- kreativna uporaba enega od osnovnih izrezov (npr. kvadratov, krogov, šetkotnikov,....)

druge sem že naredila. Jupi. Pa še zabavno je!

 

Najprej pa vam pokažem kako sem po svoje ustvarila voščilnico z božičnim napisom Najlepšega para.

Uporabila sem tudi ptici iz kolekcije Medvedja prijatelja in snežinke.

 Barve natur in eko papir :)




Medvedja sreča in sonce naj gre v današnji dan.

Voščilnico lepim v

učilnico prazničnega ustvarjanja

in

galerijo Najlepšega para mesec oktober 2020 


Vse dobro vsem,

Tamara


 

8 komentarjev:

  1. Tamara, tako prisrčna je tvoja črka o...pa še ozadje si tako lepo poštempljala...res krasna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, kako domiselno si zamenjala črko O. In tudi meni je v oči padlo poštempljano ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Such a sweet image.
    FABulous colours and design Tamara.
    Chrissyxx

    OdgovoriIzbriši
  4. Pridna!!!!!.....mene čakajo še 4 naloge....do zdaj!!!!....so pa zanimive in punci sta spet zelo kreativni pri teh nalogah. Tale mi dela sive lase!!!!....tvoja "črka" je super izpadla in še ena, ki sodi med kreativne in domiselne.....

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako super ideja in čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. iiii, kako ljubko si nadomestila O z medvedom. Krasna je, taka topla.

    OdgovoriIzbriši
  7. Svetovno si zamenjala črko s tem prikupnim medotom :). Čudovito šablonico lika imaš, kombinaciej s paprički pa res vdahnejo dušo celoti :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.