sreda, 28. oktober 2020

En motiv, dve voščilnici -dva namena

 Pozdravljeni,

danes imam prvi dan dopusta in že zjutraj sem zavihala rokave ter pričela z ustvarjanjem.

Kar nekaj časa sem porabila za pravo idejo. 

Pa sem že nekaj naredila, pa mi ni bilo všeč,...danes zjutraj pa se mi je posvetilo.

 

 Upam, učiteljici, da bosta z mojim delom zadovoljni. Prav tako pa tudi vi z videnim.

 Poigrala sem se celo s postavitvijo, ki je za obe podobna. Tudi uporabljeni noži se 

ponavljajo pri obeh voščilnicah. Vsi so iz Najlepšega  para oziroma Tina Baša za Rayher

(kvadrati s šivi,pravokotniki s šivi, smerokaz, avtomobil):


Dodala pa sem še starejše vošilo čarobni prazniki in novejše vse najboljše (4).

Dovolj besed, prikaz naloge, ki jo lepim v galerijo male šole prazničnega ustvarjanja 8,

v galerijo meseca oktobra in upam, da pridem s šablono vse najboljše (4) tudi v poštev za 

žreb pomladne kolekcije, če pa ne-se opravičujem za gužvo :) pomlad 2021 :

 




Vse najboljše in naj bodo pred vami čarobni dnevi,

Tamara
 

 


 

 

5 komentarjev:

  1. Krasno si se poigrala s šablonami, vzorci in barvami. Zelo lepi voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tamara, čudovito si sestavila vse elemente...tako lepa in vesela voščilnica je nastala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Učiteljici sta nadvse navdušeni :) Lepo si ustvarjala in upam, da si imela krasen dopust.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako svetovno si se poigrala s šablonami in naredila dve super voščilnici. Mi je pa znaimivo tvoje ustvarjanej brez Tildik - si kraljica njihove uporabe, ampak obvladaš tudi druge elemente :) :) :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.