torek, 11. oktober 2016

Oktoberske slavljenke

Najprej najlepša hvala Mojci za prijetno jutranje presenečenje.

Sem velika ljubiteljica čaja in tvoji okusi že iz vrečkic omamno dišijo. Zahvalnica pa je cvetoče lepa-hvala Mojca.



Tokrat sem se pripravila na oktoberske blogg slavljenke.

Keti praznuje jutri 12.10., proti koncu oktobra še Tanja E., Sonja Old punca in Moi.
Vsem želim lep oktober in začetek novembra.

Pa ste me spravile v Ustvarjalnico :) 





Prijetne jesenske dni,
danes je sonček v Vipavski dolini,
pa tudi malo pihlja.

Vse dobro vsem Tamara

8 komentarjev:

  1. Pri vas sonce, pri nas pa dež in vse skupaj nič od vremena....nekdo pač mora pokasirat slabo vreme in danes je to JV Slovenije. Tale oktober je res "roden" ( saj vam pravim, oktoberci so the best). Ker pa si jih že kar obelodanila, bodo "morale" punce praznovati... Prejele bodo pa...saj veš, tako krasno voščilnico, kot jo jaz ravnokar držim v roki... z eno malenkostjo...moja je najlepša:-)).....HVALA ŠE ENKRAT.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasne čestitke!!
    Zavidim na suncu, kod nas tmurno, oblačno i tu i tam kišovito..
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, padla med oktoberke, čeprav sem novemberski škorpijon :)
    Lepo, da smo te spravile v ustvarjalnico :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi, hi, se že veselim, da bo ena teh lepotičk moja. :-))) Lepo, da smo te spodbudile k ustvarjanju. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna zahvala in lepo si vse pripravila za bodoče slavljenke.

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful collection of cards. Sending a hug across the ocean.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala za čudovito presenečenje, ki me je danes pričakalo v nabiralniku.

    OdgovoriIzbriši
  8. Great cards Tamara - it is great when you have friends who inspire your creativity. I wish we ahd such a nice day as you - sadlyit is wet and grey and a little cold. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.