nedelja, 9. oktober 2016

Bolje pozno, kot nikoli

zamujam,....

Moja ustvarjalnica sameva,...

In že je tu mesec oktober. Naklučje ali ne danes praznuje moj blog, na dan 9.10. 2012 sem objavila prvi post. 

Pred dnevi pa je praznovala krasna blogerka , najbrž veste katera.
Mojca, samo zate.Ker si posebna ženska, sem se danes spravila v zaprašen kotiček in ti pripravila eno čisto pravo jesensko voščilnico. V torek bo pri tebi na dolenjskem. Barve so tople,kot so tople tvoje besede, ko komentiraš, Tilda pridna, kot ti, ki vedno znova navdihuješ z novimi in novimi idejami. Duhci se skrivajo pred tabo,ker jih nič ne jeziš v tebi se skriva en angelček- buča se hihita, ker ji godi jesenska klima, gobice, kar rastejo, ker čakajo, da kaj iz njih pripraviš.
Čeprav si že praznovala ti želim Veliiiko smeha, zdravja in vsega lepega!!!
Zato tudi jesenska , humorna voščilnica.

Vse dobro Mojca in oprosti za zamudo.


Drage blogerke tudi blog sameva, nič ne bom obljubljala, da bo kmalu bolje, a vseeno upam, da bom še kakšen večer preživela v moji ustvarjalnici in še kaj objavila v tem mesecu.

Prijeten nov teden vam želim
Tamara

14 komentarjev:

  1. krasna voščilnica sončnih barv in super si opisala našo mojco!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita. Lepo, da si se spet malo oglasila. Ne rabiš nič obljubljat, ko te bo potegnilo v ustvarjalnico, bo zagotovo tudi kakšna nova objava. Včasih pa si je treba vzet (tako ali drugače) čas tudi za kaj drugega. Pozdravček!

    OdgovoriIzbriši
  3. bella, anzi no, bellissima,
    bacio
    Ele

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna voščilnica! Nič se ne jezi, včasih je pač tako, da zmanjka časa za vse in takrat pač morata blog in ustvarjanje na stranski tir. Bo že bolje!

    OdgovoriIzbriši
  5. To pa je presenečenje "dolenjska burja" povzroči navdih v tvoji ustvarjalnici in prepodi vse pajke...pa čeprav samo za trenutek....hvala ti draga Tamara, tvoje pupe so krasne v vseh vlogah, tale oranžka pa res polna pozitivne energije....Sem pa dobila odgovor na svoje vprašanje, NEEE, nisi poslala svoje Tilde v zaslužen pokoj.......To, da je tole ustvarjalno blogerstvo res "velik" šiht smo že vse pogruntale in dva dni "ne na sceni" pomeni ogromno zamude...ampak....vedno se najde en ampak....v tem primeru....PIHAMMMMMMMMM...
    Hvala lepa Tamara za te besede in HVALA, ker si. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. O, kako lepo voščilo za Mojco.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sweet and lovely!!!
    Hugsss, Gaby

    OdgovoriIzbriši
  8. Tale je prava navihana, čisto paše k Mojci :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Presuper je čestitka, boje su tako žive a slikica preslatka!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa voščilnica.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  11. Iiii, kako lepa voščilnica. :-) Super si jo sestavila. Krasen motiv Tildike, ki je pridna, kot naša Mojca. :-) Ti pa le večrat spihaj prah v svojem ustvarjalnem kotičku. Mislim, da nisem edina, ki te pogreša. :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Bučke, duhec in pridna Tildka, vse v barvi sončka :). Zelo luštna voščilnica za Mojco. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Ta voščilnica je pa tako srčkana....luštkane so tvoje Tildke,

    OdgovoriIzbriši
  14. Love your halloween card Tamara - especialy the textures you have added. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.