nedelja, 24. oktober 2021

mala ŠOLA prazničnega ustvarjanja 9.razred 3.naloga (preprosta tresočka)

 Še enkrat lepo pozdravljeni v današnjem nedeljskem dnevu.

Očitno je delo steklo, navdiha ne manjka, a kaj ko me vleče ven in narediti moram še 2 GDT voščilnici.

Ampak odločena sem, da mi bo vse uspelo.

Sedaj pa najprej k 3. domači nalogi-tresočki.

 




 

Uporabila sem:

 Za Rayher Tina B.-cerkev in nožke Najlepšega para Prazniki na vrvici


Papir mi je podarila lansko leto soseda in nisem vedela do danes kako ga uporabiti.

Mislim, da je ta tresočka, kot nalašč za ta papir z motivom vasice.

Nisem uporabila pavs ali peki papirja temveč vrečkico za pakiranje voščilnic. Uporabila sem že del z lepilom, ostale dele pa pritrdila z oboljestranskim lepilnim trakom.

Dodala sem bele zvezdice, saj sneži že v ozadju.

Lepim in se potegujem:

za Pomladno kolekcijo 2022

izpolnjujem:

3. domačo nalogo (tresočko) 

dopolnjujem:

Galerijo Najlepšega para mesec oktober 


Pa lep dan še naprej :)

Sedaj pa ven.



8 komentarjev:

  1. Vau, čudovita tresočka je nastala. Super ideja s celofan vrečko.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako lepa tresočka! Super si uporabila podarjeni papir.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako čudovita tresočka...pravljično lepa!

    OdgovoriIzbriši
  4. U, tako spokojno deluje z vsemi zvezdicami in snežinkami.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito je izpadla. Kot prava zimska božična vasica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, fantastična je. Izrezi pridejo tako lepo do izraza na temnem ozadju...

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastično tresočko si naredila!!! Kot iz pravljice, čudovito 🥰

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.