ponedeljek, 25. oktober 2021

mala ŠOLA prazničnega ustvarjanja 9.razred 4.naloga (okrašen praznični napis)

 Ponedeljkov pozdrav,

proste dni izkoriščam poleg pospravljanja, urejanja,...tudi za ustvarjanje.

Vladka me je navdušila danes z izdelavo okrašenega prazničnega napisa. 

Nisem pretiravala, ker sem dodala pisano ozadje. Pa tudi embossirane snežinke, zvezdice, bodike,..sem želela da pridejo do izraza.

Uporabila sem izdeleke Najlepšega para :Pri slonovih štampiljka + nož, Medvedja prijatelja, Prazniki štampiljka ter novo šablono Novo leto 3

Najbolje, da si sami ogledate mojo voščilnico:

 




Voščilnico lepim med domače naloge 9.razreda,

galerijo meseca oktobra Najlepšega para in

Jesensko galerijo.

 

Lep zadnji teden v oktobru 2021.

Tamara

4 komentarji:

  1. Kako prikupna sta zimska slončka! Krasna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo zanimiva izvedba. Tvoja voščilnica kar žari s tem ozadjem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav izgleda tako, kot da bi z rilcema izpisala napis.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepo voščilnico si naredila. Super si se spomnila na slončka.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.