sreda, 25. november 2020

V slovo

 

Pridejo trenutki, ko se svet ustavi.

Trenutek, ko si človek zastavi 1000 vprašanj Zakaj?

In pride trenutek, ko je potrebno enostavno človeka izpustiti in se posloviti.

 

Za Otilijo, Tilico sem izdelala škatlico v katero smo zapisali lepe misli nanjo. 

V petek bo ob njeni žari. V družinskem krogu se bomo od nje poslovili.

 

Premagal jo je novi virus, ki je vdrl tja, kjer so naši najdražji trenutno najbolj občutljivi DSO.

Škatlico z osrednjim motivom srčkom in uporabljenimi črkami Rayher - zanje predlogo zasnovala Tina Baša lepim v

galerija-meseca-novembra Najlepšega Para

in

v mala-šolo-prazničnega-ustvarjanja zadnja domača naloga 


Vse dobro vsem,

bodite dobro- ostanite zdrave

pozdrav

Tamara


 

 

 

 

5 komentarjev:

  1. Tamara čudovito spominski škatlico si naredila. Sožalje ob vaši izgubi....objem na daljavo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno škatlico si izdelala....iskreno sožalje in pošiljam objem <3

    OdgovoriIzbriši
  3. To pa se mi zdi tako lepo, da ste vanjo dali lepe misli nanjo. Čudovita gesta in lepa škatlica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tamara, zelo lepo si se to domislila. Sama sem v teh dneh izgubila mami, bila je tudi v DSO in tudi njej korona ni prizanesla.
    Boli, boli...Moje iskreno sožalje.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.