ponedeljek, 2. november 2020

Prazniki se bližajo

 Pa je prišel mesec november.

Vsem damam iz blog sveta, ki ste v teh prazničnih dneh praznovale ali pa še boste iz srca vse najboljše. Upam, da mi bo leto 2021 bolj naklonjeno s pravočasnostjo izdelav rojstno-dnevnih voščilnic. Nisem oseba izdelovanja na zalogo, čeprav rada hrčkam, da se razumemo. 

Morda pa bom morala to spremeniti.

No današnje popoldne po učenju algebre in glasbeni delavnici učenja flavte sem vzela v roke papirje, akrilne barve, nožke in ob komentiranju vaših objav naletela na krasno skico, ki sem jo želela preiskusiti z mojimi nožki.

In nastali sta ti dve:

belo, eko s pridihom kapljice rdeče in zlate ter bele čipke in polperlic




 Voščilnici posamično lepim oz. prijavljam na naslednje izzive:

The sketchy challenges#sketchy 168 

 Vesela hiska#karkoli-november-2020

Love to craft challenge # november ch. 52 anything goes 

Cards galore challenges# anything goes 

Najlepši par#galerija meseca novembra (čarobni prazniki, kvadrati) 

 

Naj bo mesec, ki je pred nami do vseh nas prizanesljiv

vse dobro vsem

Tamara


8 komentarjev:

  1. What a beautiful card Tamarina.
    Thank you for participating in our challenge.
    Big Hug Bianca
    The Sketchy Challenges blog.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti sta. Super barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za lepe želje Tamara - naj se izpolnijo vsem nam. Hvala tudi, ker si našo Veselo hiško tako lepo okrasila, eno samo nežnost si prinesla vanjo :-)
    Glede hrčkanja sva pa že dve, čeprav priznam, da sem v zadnjih dneh kar nekaj zalog uspešno uporabila, drži pesti, da mi uspe še v prihodnje ;-)
    Objem pošiljam na daljavo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Tamara, najprej hvala za lepe želje. Tvoji pranzični voščilnici sta tako naravni in čudoviti :)..

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si se poigrala s papirji.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni sta! Lepo si ju sestavila in uporabila lepo barvno kombinacijo. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala za lepe želje, naj bo mesec november prijazen tudi zate. Časi so res malo smešni. Zato pa je toliko lepše, ko lahko pobegnemo v naše kotičke, kjer hrčkamo vsaka po svoje (to izvajam uspešno tudi jaz :) ) in pustimo domišliji prosto pot. Tebi je krasno uspelo s tema dvema voščilnicama. lepo, da si se nam pridružila v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful card. Thanks for playing with us at The Sketchy Challenges. Veronique

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.