sreda, 20. februar 2019

Jagodna 🍓

Sredin večerni pozdrav,

včeraj je moja soseda praznovala svoj rojstni dan.
Tisti prelomni, pred okroglo.

Ko sem se spraševala kakšno voščilnico ji narediti in kako zaranžirati darilno kartico poleg sem se odločila, da naredim eno sočno voščilnico.
Jagodno Tildo iz sadne kolekcije lanskega leta.






Maskirala sem Tildo, se poigrala še z napisom
vse skupaj pobarvala in vmestila na osnovo.

V tem vrhuncu grip, bronhitisov in ne vem še česa sadeži pridejo kar prav :)
Upam, da ste zdravi in v pričakovanju pusta ter pomladi.

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:


Prijeten večer in lep preostanek tedna.
Tamara

12 komentarjev:

  1. Tvoja jagodka me je za danes napolnila z vitamini. :-) Zelo lepo si izdelala voščilnico, ovitek za darilni bon pa krasno zaokroži darilo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoje voščilnice me vedno navdušijo, sploh zaradi drugačnih oblik osnov... Tudi tale jagodka je čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prikupno jagodno Tildiko si naredila.Všeč mi je postavitev in drugačna oblika voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čeprav nisem ljubiteljica Tild, mi je današnja voščilnica nadvse všeč. Lep dan ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  5. What a darling birthday card, Tamara! Love all the balloons on the inside!! Hugs, Darnell

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful colouring Tamara! Love everything about this one. Thank you for taking part in the Magnolia-licious Challenge blog xxx

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je, zelo mi je všeč oblika voščilnice :)

    OdgovoriIzbriši
  8. awww...she's so pretty....great job!!! thanks for joining us at Magnolia-licious Challenge this month...hugs Nancy

    OdgovoriIzbriši
  9. oo, kako krasne barve in oblike, tako lepo je tole pogledati!

    OdgovoriIzbriši
  10. Hi Tamara, this is so cute, love Tilda fab inside too.
    Hugs Sue W.

    OdgovoriIzbriši
  11. Great card love it!! Thanks for joining us over at MAGNOLIA-LICIOUS DT Kerri!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. This is just so darling, love your sweet pastel colours, masking and those pretty balloons inside. Thank you for coming over to play with us at Magnolia-licious challenge. Good luck!!
    Hugs Suzi Mac xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.