torek, 26. februar 2019

Češnjica🍒

Sončen počitniški pozdrav.

Današnja voščilnica je res, kot češnja na torti.
Čeprav ni še čas za sočne, slastne češnje, a se tej ljubki štampiljki  nisem mogla upreti. Pa še tak krasen papir sem zadnjič videla v Tediju, da me je kar vse samo zapeljalo.







Upam, da vam bo moja današnja češnjica narisala nasmeh na obraz.

Kot češnjico na tortici, ki ne redi jo prijavljam:
sweet stampers challenge#stitched-real-or-faux (real-2 entry)
stamps fun-creativity# music (Rdeče češnje rada jem,... -slovenian song or Cherry song) 
seize the birthday#anything-goes

Lep zadnji februarski teden želim
Tamara






11 komentarjev:

  1. Ooo čudovita je! Komaj čakam maj in češnje z drevesa:)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prava pomladna s prvimi češnjami. Vešč mi je kao si ozadje skombinirala s čipko in card Tildiko :).

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako zelo sladka voščilnica! Tilda s češnjo na glavi je prav prikupna. Lepo si skombinirala s "češnjevim" papirjem. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. I love the complimentary background paper and that sweet image. It certainly made me smile. I was wondering if this was a birthday card. Thanks for sharing with us at Seize the Birthday.
    Barbara DT Member

    OdgovoriIzbriši
  5. Deine Karte ist soooo niedlich... Vielen Dank für die Teilnahme bei der Sweet Stampers Challenge. LG Karina

    OdgovoriIzbriši
  6. You made a really lovely Tilda card! So cute...Thank you for joining us at sweet stampers,
    hugs Anke

    OdgovoriIzbriši
  7. Očarljiva češnjica, mi je jasno, zakaj se nisi mogla upreti štampiljki in papirčkom :) Tako lepo si ponovno združila vse podrobnost, bravo!
    Lep večer, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Lovely and cute card Tamara.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh - wow - what a wonderfun and great card - love, love, love it. Have you time for a new DT? Send me a mail danz-duo@hotmail.de
    Big hug
    Andrea-Emmi41

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.