sreda, 6. marec 2013

Marec v zelenem

Najbrž ste vsi že opazili, da iščem nek svoj stil kako narediti Magnoline voščilnice malo drugačne in tokrat sem kar zadovoljna-poigrala sem se z Distressi in svojimi prsti (idejo glede prstnih odtisov sem dobila že pred časom le realizirala je nisem do danes- kako sem prišla na to idejo ? Od malega že zbiram poštne znamke, sem tudi v filatelističnem društvu in te dni sem nekaj spravljala ter naletela na res staro voščilnico vso polno prstnih odtisov-pa sem se spomnila na staro idejo in jo tokrat tudi realizirala-kako se vam zdi?)  

Nič več ne bom pisala,
saj bo izdelek povedal svoje...



 
 


 

 

Voščilnica je namenjena Alenki, ki bo konec meseca praznovala svoj rojstni dan, ker Alenka peče odlične torte in slaščice-je tokrat zanjo spekla torto Tilda. : )


Uporabila sem:
Štampiljke : Magnolia Tilda with birthday cake, Ustvarjalni Dotik Vse najboljše za tvoj rojstni dan (iz nje sem naredila gumb), We R Memory clear stamps Postcard,
Noži in štanca :  Joy vintage Florish 6003/0027, Spellbinders Nestabilities Petite Ovales Large, Petite Scalloped Ovales Large, štanca srednje velik metulj 3D,
Barvanje, senčenje vse Distress inki
perlice in oba trakova stara zaloga
Papir Max Birgmann in Rea candy-all seasons pad

Prijavljam na izzive:

Hvala za obisk, 
ogled,
komentar.

Lep pozdravček vam pošiljam Tamara



26 komentarjev:

  1. The idea with the fingerprints is great, Tamara. The card has a nice vintage look.
    Best wishes, Anja

    OdgovoriIzbriši
  2. Oi Tamara!!!

    Belíssimo seu cartão!!! Parabéns!!!

    Beijos

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja s prstnimi odtisi! Kajne, vedno se še najde nekaj novega. Ustvarjanje res nima meja :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Gorgeous card Tamara, I like the way you have stamped around Tlda, the leaves and the butterflies.
    Kevin xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Hello sweet friend, Love your card, so cute with the added butterflies and jewels. Thanks for joining us this week at WAW.

    OdgovoriIzbriši
  6. Love the colours on this one Tamara. Love the butterflies. So pretty. Hugs Nina

    OdgovoriIzbriši
  7. Eine tolle Idee mit den Fingerabdrücken eine Karte zu verschönern. Ich glaube bei dieser Technik kommt es darauf an ganz wenig Farbe zu verwenden. Ich werde es bei gelegenheit ausprobieren. Die Idee ist Super und Deine Karte auch.

    Liebe Grüße-Carmen

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful Tamara - I love the green you used, beautiful! Hugs, Di xx

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, tole barvanje s prsti je lahko zelo zanimivo, če ti uspe barvo nanesti samo tam kjer mora biti:) in tebi je to očitno uspelo! Jaz sem imela še ves ostali papir popackan:)Lepo si naredila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. JUst GOrgeous! LOve your colours Tamara and your 'new style'...
    I LOve your Tilda too she is soooo sweet.
    Chrissyxx

    OdgovoriIzbriši
  11. Oh superb green card Tamara !
    Superb idea of colouring, love that !
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  12. ovo je predivno, svaka ti čast :D
    veliki pozdrav draga Tamara :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Zdi sem mi super!! V tej zeleni barvi pa sploh... :).
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  14. Very cute! I like the butterflies! Thanks so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    OdgovoriIzbriši
  15. Tako krasna v zelenih barvah! lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Lijepo si se poigrala i napravila preslatku cestitku. Alenka ce bit zasigurno odusevljena. Lp.

    OdgovoriIzbriši
  17. Hi Tamarra!! What a beautiful card! I LOVE the paper! Thanks for your lovely comments and congratulations on International Women's Day to you too!! Hugs, Ivonne

    OdgovoriIzbriši
  18. Res je lepa...mogoče so tejle prstni odtisi malenkost pretemni... se mi zdi, da Tilda ne pride toliko do izraza. Drugače pa je zelo lepa. :))

    OdgovoriIzbriši
  19. This is so pretty, Tamara. Thanks for sharing it in our challenge this week. It always makes me so happy to see your sweet cards shared in our challengs. Have a great week!
    Karen
    Word Art Wednesday

    OdgovoriIzbriši
  20. Pokukaj na moj blog, kjer te čaka nagrada.Lp

    OdgovoriIzbriši
  21. Pozdravljena.
    Pri meni te čaka nagrada.

    Čudovita voščilnica v zelenem.

    OdgovoriIzbriši
  22. I love Tilda and this is such a pretty card with her on it. Thanks for inspiring us with your artwork this week at Word Art Wednesday. Enjoy God's blessings daily. Hugs!

    JO ANN
    http://jatterburycreations.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  23. Very cute :-) the green you used gives it the perfect "spring touch". Thanks a lot for sharing it with us at Magnolia Mania.

    Hugs,
    Sabine

    OdgovoriIzbriši
  24. Divna cestitka! Mnogo su mi lepe boje.

    Hvala ti sto si ucestvovala u izazovu i srecno! :)

    Pozdrav
    Vanja

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.