četrtek, 21. marec 2013

Best blog

Na prvi pomladni dan sem dobila blog nagrado,  od Carmen, ki ustvarja pod imenom Angel 007 Bastelein
za nagrado se ji iskreno zahvaljujem. Carmen HVALA, da si se spomnila name!!!


Nagrada pa ne bo ostala pri meni, posredujem jo dalje z naslednjimi pravili, če želiš jo sprejmi ali pa ne-odločitev je samo tvoja, jaz menim, da si jo zaslužiš.

Pravila upam, da sem dobro prevedla vse skupaj:
- Nominirani mora napisati post  v katerem je vključen logotip in se zahvali tistemu, ki ga je nominiral!- Odgovori na spodaj navedena vprašanja in predlagaj 20. drugih blogov!-Imenovani blogi morajo imeti manj, kot 200 spremljevalcev-upam, da sem navedla takšne. :)
-Nagradico dodaj na svoj blog 

In tukaj so vprašanja na katera odgovori: 
01) Kakšno hrano imate raje: sladko ali slano?- Rada imam oboje, ampak sem za odtenek bolj sladkosneda, kar se pozna na kakšnem kg za krizne čase :).

02) Kaj ti je pri človeku pomembnejše: osebnost ali videz?- Osebnost, srce.


03) Kdaj ste vzpostavili svoj blog?- 9.10.2012 (pred skoraj pol leta)

 
04.), Kdo vas na tem ljubem svetu  navdihuje, da začnete z  nečem novim?- Najprej moja matična družina, potem mož, sedaj moja otroka in,...


05.)Ali spremljate veliko blogov?Kar nekaj jih obiščem in to z veseljem, saj so dame pa tudi en gospod prave umetnice in umetnik.


06.) Kaj imate raje, da vam nekdo skuha ali da skuhate sami.? Oboje-rada pocrtam svoje najdražje, a rada sem tudi pocrtana.


07.) Kakšne knjige bereš?- Od pravljic, romanov,...do strokovne literature.


08.) Katere oblačilo je preživelo najdlje v tvoji omari?- Črtast pulover, ki sem si ga sama kupila, ko sem delala-in dobila prvo plačilo, kot dijakinja.


09) Kateri je vaša najljubša ustvarjalna trgovina v domovini?- Moja bo kar spletna in to Ustvarjalni dotik, tam vedno najdem kaj za mojo dušo-je pa še kar nekaj dobrih pri nas, a ker se moram odločiti le za eno sem se.


10) Kaj lastnosti so pomembne za vas pri osebi?- Da je to kar je, poštena, zanesljiva, z dobrimi in slabimi dnevi, s solzami in smehom,...


11) Kateri je vaš najljubši film?- Težko bi napisala enega, a ker morem sem se intuitivno odločila sem se za: 7 let v Tibetu 



Moji nominiranci  glede na vaše komentarje na mojem blogu v zadnjem mesecu (tokrat sem izbrala le slovenske bloge, ko podeljujete dalje pazite, da ne nominirate istih blogov):

1. Janja-Ustvarjalnica Jaal 
2.  Metuljčica-Metuljčica ustvarja
3. Danica-Moje drobtinice 23
4. Mojca - Soul Sanctuary
5. Barbara GR - Magnolia cards by Barbara 
6. Simko - Papiart 
7. Oldpunca-Na obisku pri Oldpunci 
8.Urška-Ustvarjalni oblački
9.Martina- EKO mARTina
10.Andreja-Ustvarja An.La
11.Klara-Moje ustvarjalne čire čare
12.Vladuška-Ustvarjalna skrinja
13.Tamara-Handmade by Tamara
14.Mojca-moja darila
15.Renata-Made By Renata
16.Simona-Pisana rokodelnica
17.Janja Z.-Janja-trenutki za sprostitev
18.Cardarian-Cardarian's happy place
19.Suzy-Suzy
20. Saša - Moj kotiček

Najlepša hvala za vaše obiske, komentarje.
Lep dan!!!


Tudi ostali moji dragi spremljevalci iz domovine in  tujine si zaslužite to nagrado, 
a tokrat sem se odločila tako, upam da razumete.

Hvala tudi vam za vse vaše obiske in komentarje.

Tamara    

24 komentarjev:

  1. Hvala Tamara, ker si mislila na mene. Z veseljem sprejemam nagrado. Lepo bodi :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tamara hvala za nagrado, seveda jo z veseljem sprejmem in upam, da najdem čas, da jo posredujem naprej. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Tamara hvala za nagrado!!!
    lp, Barbara GR

    OdgovoriIzbriši
  4. Tamara hvala za nagrado in obisk na mojem blogu.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. HVALA, HVALA za nagradico... :). Lep pozdav, Simona

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, ti si pravi srček Tamara... najlepša hvala za nagrado...ne upam pa ti obljubiit, da jo bom posredovala naprej. ;p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A mi lahko na moj mail pošlješ tvoj naslov? :))))

      Izbriši
  7. Tamara stokrat hvala za nagrado.(ogromno mi pomeni,da sploh pride kdo na moj blog). Mogoče bo zelo butasto in naj mi punce ne zamerijo kar bom sedajle napisala ampak - ZAVRAGA ZAKAJ SPLOH GRE PRI VSEJ STVARI ???? Se vidi da sem čisto FRIŠNA na sceni - od 6.12.2012 dalje (moj EMŠO pri tem tudi veliko naredi). Obljubim pa, da se bom naučila (lažje je seštrikat obleko in torbico, kot pa obvladat računalnik). lp tebi in vsem ostalim

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne daj se Mojca sem malo prepesnila eno pesem, če rabiš pomoč vprašaj-bomo skupno rešili tvoje zagate.
    Lp Tamara
    Malenkost-tvoje čipke so TOP, če še niste obiskali Mojčinega bloga vam svetujem, da greste na zgornji link in na obisk je res fejst punca.

    OdgovoriIzbriši
  9. O, najlepša hvala za nagradico. Res sem je bila vesela. prisrčen pozdravček in še veliko ustvarjalnih idej, da bom lahko še naprej uživala ob gledanju tvojih voščilnic :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala lepa za spodbudne besede. Če prav razumem: nagrada je samo virtualna in jo prenesem - dopišem na 20 spletnih dnevnikov.(poleg odgovorov na vprašanja). JE TO TO?? Lep pozdrav. - jaz se zakadim pa v dokončanje rdeče bombažne torbice - to mi gre hitreje od rok.

    OdgovoriIzbriši
  11. Congratiolations Tamara.
    Hugs and Kisses, Anja

    OdgovoriIzbriši
  12. Res hvala za nagrado. S ponosom jo bom prenesla na svoj blog.

    OdgovoriIzbriši
  13. Liebe Tamara,
    ich freue mich das Du den Award angenommen hast und würde mich freuen, wenn Du Dich auch bei mir im Bloglovin einträgst. Ich habe mich bei Dir eingetragen.

    Liebe Grüße-Carmen

    OdgovoriIzbriši
  14. Tamara, hvala. Sem je vesela. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Tamara hvala za nagradico :) In pogledala sem si tudi zadnji dve tvoji čestitki, zelo lepi sta.

    OdgovoriIzbriši
  16. Resnično sem vesela,da si mi zopet podelila nagrado.To mi zelo veliko pomeni.Najlepša hvala!Lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  17. ooo Tamara hvala ti za tole nagradico :-))

    OdgovoriIzbriši
  18. Tamara, hvala za nagradico. Si mi polepšala dan.

    OdgovoriIzbriši
  19. Congratulations Tamara your award is well deserved

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.