petek, 4. november 2022

že je tu november in 10 mala šola prazničnega ustvarjanja

 Drage blog prijateljice in prijatelji,

le kam čas tako hitro beži.

Časa za ustvarjanje skoraj ni. Vsem, ki ste praznovale v zadnjem obdobju iz srca vse najboljše. Tudi polžja pošta mi tokrat ne bo v pomoč.

Moja ustvarjalnica se počasi vrača na mesto. 

V tem obdobju se je zgodilo toliko stvari. Od selitve mojega kotička na podstrešju zaradi prenove strehe, do izobraževanja na katerega sem vezana do januarja 2023, pa družine, prijateljev,.... da ne omenjam srednješolskih, osnovnošolskih in vrtčevskih prigod. 

10 mala šola velikega ustvarjanja Najlepšega para se je pričela.

Tina in Vladka nas navdihujeta in postavljata izzive v domačih nalogah.

Najlepši par ponuja že tako velik asortima štampiljk in nožkov in ravno tega s katerim je Tina pričarala čudovito leseno vintage ozadje med mojimi ustvarjalnimi zadevicami ni, zato sem se znašla po svoje. Naredila sem 2 različni ozadji, uporabila pa sem več različnih nožev iz različnih kolekcij Najlepšega para:

-za prvo Hura, šola

-za drugo pa interaktivni tag RU385

ter uporaba ostalih nožkov,

kar ni od Najlepšega para je angelček in zapis ter Distressi :)



Sedaj pa še čarovnija, da iz doma narejenega ozadja nastane voščilnica/voščilnici:






Domača naloga, ki jo lepim med ostale naloge letošnjih učenk in učencev pa upam, da je zadostila kriterijem.

Lepim pa še v galerijo Najlepšega para meseca novembra


Vse dobro vsem,

Tamara



5 komentarjev:

  1. O, vau. Krasni štampiljki in seveda tudi voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si opravila z domačo nalogo in si ustvarila štampiljki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oppa, zanimivi štampiljki za ozadje si si naredila - efekt na voščilnicah je čudovit :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepe štampiljke in kako čudovite voščilnice :-D!!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.