ponedeljek, 8. avgust 2022

Mama vse najboljše

 Presenečenje z voščilom v škatlici.

Mami iz srca. 

Prisrčne čestitke!





Prisrčne čestitke so štampiljka in kombinacija nožka Najlepšega para, uporabila pa sem še kvadrate s šivi prav tako Najlepši par, zato lepim v Galerijo meseca avgusta in v Veselo hiško-tema meseca je kvadrat.

Mojca in Jerneja hvala, da sta se spomnili na moj dan :)

lep avgust

Tamara

8 komentarjev:

  1. Ni zakaj....z veseljem!!!! Škatlica pa čudovita.....

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako ljubko si okrasila Veslo hiško Tamara!
    Hvala za obisk in vso pozitivno, toplo energijo, ki veje iz tvoje voščilnice :)
    Upam, da si lepo praznovala ... moje voščilo prihaja po polžje, danes le na daljavo: vseeee najslajše, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo voščilo v škatlici si nam prinesla pokazat v Veselo hiško. Všeč mi je kako si pobarvala motiv na pokrovu. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna škatlica s čudovito pobarvanim motivom.
    Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštna in srčkana je tvoja škatlica, ki prinaša lepe želje. Hvala za obisk v Veseli hiški in pozdravčke pošiljam. Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.