torek, 22. februar 2022

Mačehe

 Približuje se 8.marec,

približujejo se posebni rojstni dnevi maminih prijateljic, ...

ki imajo rade rože vseh barv, oblik,...le da je cvet.

Navdušila me je tale kolekcija štampiljk in nožev mačeh proizvajalca Stampin Up Pansy Patch Bundle 

in Tininega Najlepšega para Zapisov + nožev iz pomladne kolekcije

Nastalo je pa sledeče-cveteče








Na teh sem uporabila nože, sedaj se pripravljam na odtiskovanje in uporabo malih mačeh.

Z mačehami se potegujem za Poletno kolekcijo Najlepšega para,(Pomladna galerija)

lepim v galerijo Najlepšega para meseca februarja

in v Crafty Catz AG+sentiment

Lep sončen dan vam želim

Tamara


5 komentarjev:

  1. Čudovite so. Izbor barv je perfekten.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tamara navdušena sem nad tvojimi mačehami, v vseh barvah so čudovite, zadnja mi je pa najlepša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Fab cards and thanks for sharing at crafty catz hope to see you joining in our Anything Goes challenges again.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.