petek, 14. januar 2022

Srečno na novem delovnem mestu

 leto 2022 je za mojo kmalu bivšo sodelavko prineslo nove delovne izzive.

Ob tem mejniku, spremembi sem ji naredila poslovilno voščilnico-z lepimi željami in napisom, da danes slavimo njo.

 




Srečno!

Pogrešala-pogrešale-pogrešali te bomo.



 Voščilnico prijavljam v #54 izziv Ally s angels, kjer je tema karkoli

Craftalnico, kjer je tema nov začetek.

Aud Sentiments Challenge pričakujejo karkoli z mislijo (zapisom)

Kam bolj novo, kot novi ljudje, novo delovno mesto, novi izzivi, novo poglavje,...

Vse dobro,

pozdravček do prihodnje objave Tamara

12 komentarjev:

  1. Od sodelavke ste se poslovili s čudovito voščilnico. Krasno pobarvan motiv.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo voščilnico si izdelala za sodelavko. Krasno si pobarvala motiv. Gotovo vas bo vse pogrešala, ampak naj ji bo lepo na novem delovnem mestu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je, zelo so mi všeč dodane 4 peresne deteljice <3.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa. Ne morem mimo prekrasno pobarvanega motiva in deteljic.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo voščilnico za popotnico si ji naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo si ustvarjala, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno poslovilno voščilnico si naredila! Mi je všeč, da si dodala deteljice pa gumbek s pikapoko, za srečo... In hvala, da sodeluješ na izzivu v CRAFTalnici, kjer sem gostja.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita voščilnica za nov začetek :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.