sreda, 1. december 2021

GD December Magnolia Forever # karkoli

 



Že je tu december.

Kako hitro se odvrti teh 12 mesecev in vedno v zadnjem trenutku štampiram, režem in pripravljam voščilnice, ki bodo nekje v sredini meseca za na pot. 


Poistovetila sem se z Magnolino štampiljko, ki se pripravlja na nekaj posebnega.

Nožki, ki sem jih uporabila:

Go create, Nicole Silhuette, Spellbinders, Najlepši par -iz srca 

ostali material:

papir stara zaloga

bela čipka

2 bleščeča srčka

Distrese,...

 Letos mi je prekrižala načrte ta svetovna bolezen, a upam, da jo bom premagala in kmalu vse že izrezane delčke sestavila v voščilnice.

Vabljeni, da sodelujete v meečnem izzivu Magnolie Forever, kjer lahko izdelate karkoli, le da o na izdelku štampiljke ali nožki te švedske  izdelovalke.

Jaz voščilnico lepim

v galerijo Najlepšega para meseca decembra.


Naj bo ta mesec prijeten, zdrav in lep za vse!

Tamara

 

 

2 komentarja:

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.