nedelja, 24. oktober 2021

mala ŠOLA prazničnega ustvarjanja 9.razred 2.naloga (embossiranje z nožki)

 



Nedeljski pozdrav, 

priznati moram, da mi je tole embossiranje izpilo kar nekaj živcev. 

Včeraj sem 2 projekta zavrgla, ker eno je bilo v glavi - drugo  pa je nastalo pod rokami. Nisem bila zadovoljna.

No tale je pogojna za objavo, a morda bo komu v navdih.

Za embossiranje/"pritiskanje" sem  izbrala nože voščila, lepe misli iz prejšnjih kolekcij Najlepšega para:

Sanje,Vesele praznike-zastavica, Sladke misli, Srečen božič,

uporabila sem še

 kvadrate s šivi, kroge s šivi ter najnovejšo voščilo z naslovom prazniki na vrvici

ter Rayher snežinko.

Senčila sem z Distressi.

Upam, da vam je videno všeč.

Sedaj pa viham rokave za tresočko.

Tole 2. nalogo pa lepim v galerijo Najlepšega para - mesec oktober,

dodajam med domače naloge in potegujem se za pomladno kolekcijo Najlepšega para zato jo dodajam še v Galerijo jesen-zima

 

lep sončen in vetroven pozdrav vsem,

Tamara


 

 

4 komentarji:

  1. Zanimiv pristop z embosiranjem napisov. Kljub težavam je nastala lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako super ozadje...krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna ideja z različnimi napisi. Se mi zelo dopade.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.