četrtek, 5. november 2020

Jesenski rojstni dnevi in moja zahvala

 Z zamudo a iz 💝 pošiljam danes iz mojega doma na njihove domove naslednje voščilnice.




 

Jesenske gobice lepim

V galerijo Najlepšega para - mesec november 2020 

(uporabljen nožek vse najboljše)

 

Ob tej priložnosti pa bi se rada zahvalila Andreji iz bloga Ustvarja An-La

pri njej sem konec oktobra dobila sladek bonbonček, ki je priromal  k meni.

Andreja HVALA


 

Zahvalnico pošiljam  na razstavo Mavelu izdelkov meseca novembra

 (uporabljen nožek -hvala)

 

Imejte prijeten dan

vse dobro vsem

Tamara

 

4 komentarji:

  1. ooo Tamara, kako luštne gobice si naredila :-)) Čestitke izgledajo fantastično!

    Vesela sem, da ti je Bonbonček všeč in da si ga takoj začela lizati .-))))) Hvala za čudovito zahvalnico, ki je prispela k meni domov.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo super eko izgled...svetlo temna kombinacija....spet presenečaš....

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepe in hvala, ena je ravno danes prispela na naš naslov ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako zelo čudovite gobice. Res krasni izrezi. Super bombonček si naredila in lepo zahvalnico.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.