sreda, 2. september 2020

HVALA in za mojo sestro

 Iskreno se z zamudo zahvaljujem vsem, ki ste se spomnile na moj rojstni dan v začetku avgusta.

 


 

Vse najboljše tudi vsem, ki ste v tem obdobju praznovale!

 




Moja sestra bo praznovala čez 5 dni in zanjo sem naredila eno v stilu, ki je pisan njej na kožo.

Upam, da ji bo všeč.

 Vse dobro vam želim v tem vrtčevsko-šolskem začetku meseca septembra.

Tamara


4 komentarji:

  1. Čudovito kavbojko si naredila, prav paše na zlat tagec :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Gotovo bo všeč tvoji sestri. Krasna mala kavbojka. Super si jo pobarvala. Lepo paše na zlati tagec. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica/tag za sestro. Gotovo bo navdušena.
    Vse najboljše z veliko zamudo kar tukaj... To poletje mi je prav ušlo, da ne vem kdaj in kam...
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Sestra bo vesela tvoje super bleščeče in energične voščilnice. Me je pa kar prizadelo, ko sem videla, da si tudi ti že praznovala - je pa tudi res, da mi je letos "ušlo" toliko stvari. Zato draga Tamara vse najboljše in najlepše- leto je še dolgo in naj bo srečno. Lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.