sreda, 1. julij 2020

Potovanje,....

....moje male sanje.

Vzeti kovčke in odpotovati.

Letos bolj s prstom po zemljevidom.

A v domišljiji
grem danes na Japonsko.

Druga kultura, drugi ljudje, drugi običaji,...

Potovanje je tema izziva pri For ever Magnoli.

Moja voščilnica izgleda tako:










Za izdelavo sem uporabila:
-eko osnovo
-Magnolino štampiljko
-dodatke noži različnih proizvajalcev
-kovinski dodatek
-Distresse, markerje, inke,...
-razcepek
-čipko,...

Pridružite se mojemu domišljijskemu potovanju ali izzivu, kjer ta mesec gostujem :)

Vse dobro,
lep mesec julij

Tamara

5 komentarjev:

  1. Lepo si potovala in naredila krasno voščilnico.
    Ja, zgleda da bo letos večina potovanj potekala le s prstom po zemljevidu... Upam, da vse skupaj čimprej mine!
    Lepo bodi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi s prstom po zemljevidu se da prav lepo potovati. če ni druge možnosti. :-) tebi je odlično uspelo odpotoovati na Japonsko. Čudovita voščilnica in krasno pobarvana gejša Tilda. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, kako je lepa! Kako si super sestavila vse izrezke...

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si odpotovala na daljno Japonsko. Tildika kot Gejša svetovno izpade :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.