nedelja, 5. april 2020

Pravljična skica in en velik HVALA

Med zemljo in nebom se te dni veliko dogaja.

Tudi pravljični junaki so oživeli, tisti zaprašeni in vsem dobro znani, kot novonastali po sili razmer. 

Junakov ni nikoli premalo.

In danes jih je po svetu izredno veliko, lahko si tudi ti ali pa jaz. Lahko smo to, kar smo in s svojim bitjem doprinesemo nekaj lepega v vsak sleherni dan.

Drobna pomoč, ki šteje veliko.

Hvala vsem, da ste kar ste in da počnete ter delate dobro, za dobro vseh!

HVALA
 
- da delate v teh težkih trenutkih,
- da božate duše z očmi,
- da darujete,
- da kuhate,
- da dostavljate, razvažate,
- da šivate, likate, pakirate,
- da pokličete, pošljete, preberete, komentirate,
- da spodbujete,
- da navdihujete, 
- da vodite, odločate, ....

soustvarjate boljši jutri! 

HVALA 

Romeo in Julija, Princ in Trnjulčica, ...
Za izdelavo dananšnje voščilnice me je navdihnila ljubezen. Zgodba policista in medicinske sestre, ki sta si z rokama skozi steklo izkazala naklonjenost, podporo, ljubezen,... 

V skico sem zajela vse navedeno. V moji glavi priznam je zgledalo boljše, 
kako se zdi vam pa lahko pokomentirate, če želite na koncu objave.






Voščilnico prijavljam na izziv the sketchy challenges#162-sketch

 

Pa lepo nedeljo, še naprej
Tamara

7 komentarjev:

  1. Prava ljubezen vedno zmaga. Všeč mi je tvoja zamisel in voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je tvoja zamisel in izvedaba. Vseakor pa zapis - hvala tudi tebi, ker si :)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepa pravljična voščilnica. Super si sledila skici. Čudovit zapis in ideja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si si zamislila, kako prikazati pravljično ljubezen. Meni je voščilnica zelo všeč in mislim, da ti je vrhunsko uspela. :-) Pazi nase!

    OdgovoriIzbriši
  5. What a sweet card and the sketch has been followed so well.Thank you for participating in our challenge.
    Big Hug Bianca
    DT The Sketchy Challenges Blog.

    OdgovoriIzbriši
  6. kako lepo zapisano in prave praljice se res dogajajo. prekrasno!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.