ponedeljek, 20. januar 2020

Zbogom





Pride tudi ta dan.

 Žal velikokrat za svojce, prijatelje, sosede, znance prezgodaj. 

Lansko leto sem izdelala prvo sožalnico in pred dnevi še dve, tokrat za sosedo.

S spominom nanjo in z mislijo na družino sem izdelala dve sožalnici.

Vanju sem zapisala verz avtorja Pavela Golia:

"Šteti jasni so nam dnevi. Rok nas je izdal in drevi zavesa padla je do tal."
Iskreno sožalje vam izrekamo,...

vam pa želim en miren teden,
brez žalosti v srcu.

Tamara

 
 


9 komentarjev:

  1. Krasen verz in sožalnice...da bi jih bilo čim manj!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa!mi je všeč angel na njej...

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit verz in ja, sožalnice so nujno zlo. Tvoje so nežne in lepe - naj jih bo čim manj letos.

    OdgovoriIzbriši
  4. Fabulous project, so gorgeous in style and design.xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Na sočuten način si se spomnila svojcev sosede, ki je umrla. Primeren verz in sožalnici, ki naj malo oblažita bolečino.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa in elegantna sožalnica. Hvala za verz.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.