torek, 1. oktober 2019

Krstna v roza


Vabilo je bilo v teh tonih, zato se mi je zdelo primerno, da izkoristim barve, čeprav brez bele pri sv.krstu ne gre.




Polno drobnih dodatkov od kosmatih srčkov, čipke, kraguljčkov v roza, varnostne zaponke do bleščic in kosmatene zvezdice.


Ozadje sem embosirala z dvema različnima srajčkama nogicami roza, mreža na beli podlagi.


Magnolina deklica, ki se igra z metuljčki pa me je nagovorila zaradi metulja, ki je bil na vabilu poleg slike male krščenke.

Inja le zate!



Vse dobro,
prijeten oktober
 
Tamara

5 komentarjev:

  1. Ooo, kako zelo lepa voščilnica. Simpatičen motiv in čudovite barve. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite barve! Krasno voščilnico si sestavila. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo, kako zelo mi je cart, pa sama sploh nisem ljubiteljica roza odtenkov :-)
    Na vse si pomislila, navdušena sem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo luštna in bogata voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.