ponedeljek, 23. september 2019

September

Drage blog prijateljice, prijatelji,

slučajno mimoidoči

lep malce oblačno-deževen pozdrav.

Toliko se je zgodilo to poletje in se še dogaja. 
Ne da človek ne ustvarja, a kot opažam zadnje leta v blog svetu kronično primankuje časa vsem. Bodisi za objave, komentarje ali celo ustvarjanje.


Moj zadnji post je bil objavljen na dan mojega  rojstnega dne in iskren velik HVALA vsem, ki ste se spomnile na moj dan in mi ga polepšale z ročno izdelano voščilnico.
To mi velikoooo pomeni. HVALA! 

  Nekaj utrinkov ustvarjanja tega poletja:









Prva je še za sosedovih 50, paketek pa za sodelavko.



Imejte lep prehod iz poletja v jesen,
se kmalu beremo
Tamara


5 komentarjev:

  1. Žal čista resnica. Še vedno najdem čas in naredim voščilnico ali kak drug izdelek, zmanjka pa volje in časa za objave. Tvoji izdelki so prekrasni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si naredila oba izdelka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna škatlica, pri prvi so mi pa v oči padle tortice mmm...

    OdgovoriIzbriši
  4. So bili časi, ko smo imele samo blog, sedaj pa treba na 100 koncih objavljati, pa komentirati... pa po možnosti še ustvarjati. Težko je biti povsod. Mi je kar žal, ker blog počasi ugaša. :-( No, pa nisem hotela o tem... Tvoje poletno ustvarjanje je čudovito. Moška voščilnica je zelo lepo sestavljena, paketek pa čista desetka. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Svet se vrti z nadsvetlobno hitrostjo in mi mislimo da moramo laufati z njim. Žal tako zmanjka časa za vse...ampak se ne damo! Čudoviti poletni projekti so nastali pri tebi :-) .

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.