nedelja, 19. maj 2019

Marjana 60

Na sredini meseca maja-

15.05.2019 je praznovala sodelavka (sopevka iz našega zbora) poseben rojstni dan:




C


Navadno piše prav posebna voščila ona-tokrat sem se v tem preiskusila jaz;




Presenetile smo jo s pozornostjo, voščilom in seveda s petjem med praznovanjem. Vse je uspelo!

Pri sami tag voščilnici (kar nekaj sem jih izdelala na ta način-za mojega dragega, ki je tudi bik še pride objava na vrsto) sem uporabila za osnovo Crealies nože, pa Spellbindersove, Marianne design, Najleši par,...
Papir je Tedi in eko karton, ki je meni zelo ljub,
traki moder in rumen, Distressi za barvanje, senčenje,...

Tag voščilnico prijavljam:

dies r us challenge#121-tags (tag card, inside tags too) 

Vse dobro,
do naslednje objave
Tamara

11 komentarjev:

  1. Uau, čudovita je! Super si skombinirala vse od oblike do papirjev!

    OdgovoriIzbriši
  2. A pretty cute card, thank you for joining us at Allsorts for our Birthday, xxx

    OdgovoriIzbriši
  3. A very sweet creation and pretty shape, it's lovely to see you at Allsorts 10th Birthday celebrations, thanks so much for joining in the fun.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  4. Tamara, navdušena sem nad obliko voščilnice in tudi z voščilom si se lepo potrudila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica in zelo lepo voščilo. Kdor zna, pač zna! :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. This is gorgeous, love the very cute design and lovely colours.xx

    OdgovoriIzbriši
  7. WAW kako je to čudovito spedenano :). Prav lepo ste presenetili kolegico :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita voščilnica. Dodelana v nulo.

    OdgovoriIzbriši
  9. What an awesome card! Such a cute image and I love all the stitching. Thanks for joining us at Dies R Us!

    OdgovoriIzbriši
  10. This is sooooooo adorable! Thanks so much for playing in our ‘Tags’ challenge at Dies R Us. Good Luck and please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lovely colouring. Thank you so much for entering our Birthday challenge at Allsorts!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.