ponedeljek, 7. januar 2019

Tag voščilnica II

Pozdravljeni,
obljubila sem, da vam pokažem moj trio tag voščilnic.

Danes je na vrsti Tilda, ki pridno odtiskuje štampiljke. Če je prva prinesla papir, ga druga uporablja.

Če vas  zanima, kaj bo počela tretja morate počakati, do naslednje objave :)





Navdušile so me nove tag šablonice in Magnoline štampiljke iz predzadnje kolekcije v letu 2018.
Kaj še zapisati ?
pri tejle sem dodala 3 male vrtnice,
bele polperlice in kovinski okrasek z napisom LJUBEZEN

...kamorkoli greš vedno pusti odtis v srcu...

Tag voščilnico II prijavljam na naslednja izziva:
(Anything goes)
(stamped heart, heart in charm, three roses)

Lep dan Tamara

9 komentarjev:

  1. Tretja bo pa nosila pisma na pošto ali pa bo morda kar sama poštarca:)? Lepa je!

    OdgovoriIzbriši
  2. čudovita je vsaka tvoja, najlepša pa tista, ki je pri meni doma, tako zelo ti hvala!

    OdgovoriIzbriši
  3. tudi ta tag je čudovit. Me prav zanima kaj bo Tild apočela na tagu št. 3 :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz moram najprej še prvega pogledati. :-) Tale tagec je čudovit. Zelo lep motiv.

    OdgovoriIzbriši
  5. Such a cute tag, love your coloring!
    Many thanks for sharing at Allsorts challenge this week!
    Ellie

    OdgovoriIzbriši
  6. Gorgeous Tilda on her little tag.x

    OdgovoriIzbriši
  7. S to pa se z lahkoto poistoveti vsaka izmed nas ustvarjalk. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  8. A very sweet tag for our 'Hearts and Flowers' theme at Allsorts challenge this week. many thanks for joining in.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  9. Very sweet. Thanks for sharing with us at Allsorts challenge.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.