ponedeljek, 17. september 2018

Karolina and Steve

Kolona je mimo,
v soboto je poroka.

Ker nismo svatje,
le prijatelji
smo na večer kolone odnesli v dar poleg darila še voščilnico s prispevkom za začetek nove poti.

Drugače po običaju svatje darilo izročijo na dan četrka,
vsaj pri nas je tako.

Na naše navade se je moral navaditi tudi bodoči mož, ki prihaja iz Anglije.
To zgodbo skozi voščilnice spremljam že od zaroke, zato sem se za D day še posebej potrudila.
 Do zadnjega nisem vedela v kakšnih barvah bodo aranžmaji, rože,.. a izvedela še pravi čas.






Naj jima bo skupaj lepo,
ne glede na kraj bivanja.
Srečno!!!

Za izedelavo sem uporabila izdelke:
Magnolia, Rayher, Najlepši par,Sizzix,Martha Stewart,Doily,Distress, bleščice, liquid perls, papir,...



Prijeten nov teden,
Tamara

13 komentarjev:

  1. Gorgeous card Tamara, love this stamp, have it but never used it, love the wedding theme.x

    OdgovoriIzbriši
  2. Eine wunderschöne Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge.
    Liebe Grüße und viel Glück
    Heidi

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav zanimivi so ti stari običaji in spet sem izvedela nekaj novega. Čudovita voščilnica, lepa in bogata, pa še v moji ljubi barvi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful wedding card, such a lovely design and colour combo xx

    OdgovoriIzbriši
  5. what a darling card!

    hugs and kisses from germany,
    Silvi xoxo

    OdgovoriIzbriši
  6. and thank you so much for playing along with us at sparkles monthly!

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je, da ohranjate take običaje. Voščilnica pa osupljivo lepa...Izbira barv je fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  8. Gorgeous wedding card Tamara! I love the image you used - adorable!

    Hugs

    Di xx

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful card and l9vely the red thanks for sharing at crafty catz this week

    OdgovoriIzbriši
  10. Cute! Thanks for joining us at Sparkles Monthly Challenges.

    OdgovoriIzbriši
  11. kako zanimivo, voščilnica pa fantastična!

    OdgovoriIzbriši
  12. TRadicij as emora ohranjati po vase, ker drugače bodo taki prazniki izgubili svoj čaz - vsaj po mojem menejju. Lepo si se potrudila za bodoča zakonca :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.