četrtek, 10. januar 2013

Hvala Rea

Danes objavljam še poseben post z zahvalo.

Na božični dan sem bila izžrebana pri The Antique Wardrobe Rei in dobila njen božični bonbonček. Priporočam
vam obisk njenega bloga, našli boste veliko lepih stvari od nasvetov do misli, pa voščilnic in še in še.
 
Danes me je poštar z njenim paketom presenetil in razveselil.

Želim se zahvaliti Rei za tako bogat in lep bonbonček, pa tudi za prečudovito voščilnico, ki mi jo je priložila.
HVALA REA IZ SRCA!!!

Vas zanima kaj sem prejela:


Hvala še enkrat in komaj čakam, da bom lahko ustvarjala s poklonjenimi novimi ustvarjalnimi pripomočki.

LEP DAN! 
Tamara 

16 komentarjev:

  1. Uuuu, WOW, tole pa je super bonbonček :) Verjamem, da bodo iz tega nastale čudovite čestitke :)
    Uživaj pri uporabi le teh in lep dan ti želim,
    Katarina :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj,kako lep bonbonček si dobila....seveda zasluženo.Sedaj pa hitro na delo,saj že komaj čakamo,da nam pokažeš spet nekaj novega in lepega.Obilo ustvarjalnega užitka :)Lep dan Urška

    OdgovoriIzbriši
  3. Lovely candy - well done Tamara! Hugs, Di xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh so fab candy you reveived ! The card is so lovely, and the goodies wow, super !!!
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  5. oooo tvoja voščilnica je rasna in veliko veselja ob ustvarjanju s tvojimi novimi pridobitvami ;) LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Congratulations enjoy your goodies.
    Kevin xx

    OdgovoriIzbriši
  7. I'm so glad you like it all. Hugs

    OdgovoriIzbriši
  8. waau to pa je res super bonbonček :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Your card is so cute I love how you colored it very pretty. Have a great weekend

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke Tamara :-))
    In tvoja današnja voščilnica je zelo pisana in zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  11. Poleg bonbončka sem v dar dobila tudi voščilnico, ki jo je naredila zame Rea-me veseli, da vam je všeč-a ni moje delo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super bonbonček. Čestitke! A ni fino dobit darila? Predvsem taka...:-)

    Lp,K

    OdgovoriIzbriši
  13. Beautiful card Tamara. Love the papers and the cute image. Hugs, Ivonne

    OdgovoriIzbriši
  14. What a beutiful card! Realy nice colors!

    OdgovoriIzbriši
  15. Wow, predivni pokloni. Vjerujem da će nastati predivne stvari. Lp, Martina.

    OdgovoriIzbriši
  16. Divan poklon koji si ti predivno upotrijebila u izradi ove divne čestitke:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.