petek, 14. december 2012

Winnie & Walter

Božič oktobra s Promarkerji mi je prinesel zmago na Willow Sketchie Challenge in za nagrado sem dobila darilni bon pri Willow Designs. Izbrala sem si njihovi sovici. Winni in Walterja. Obožujem štampiljke, da jih lahko sama odtisnem in zato takšna moja izbira.

Danes je prispela pošiljka:


Sedaj lahko na njihov izziv s skico prijavim voščilnico z njihovim motivom, kar do sedaj nisem.(nisem imela njihove štampiljke)


Hvala za tako lepo darilo celotnemu timu Willow Designs!!!

Uporabila sem:
Štampiljki: Walter and Mr Robin & Winnie in Earmuffs Willow Designs
Štampiljka: Vesele praznike Ustvarjalni dotik
Promarker Letraset
Papir : Dekorativni Max Birgmann
Štanca kvadrat z robom
4 gumbe
rdeč debel trak
tanek bel
šivalni stroj, bel sukanec
 Nellies oval   
Kreda Dovecraft 

Hvala za vaš ogled, komentar,
lep konec tedna!
Tamara 

6 komentarjev:

  1. What a gorgeous card. I just love the colour combo and the layout. Have a fabulous weekend. Hugs Nina

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh big congrats !!!
    Your card is superb, these images are so cute !
    Have an happy week-end !!
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  3. Congrats on your win! Your card is adorable with those fun images. Hugs

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke! Motiva sta pa super kjut.

    Voščilnica je prav prisrčna.

    lp, Keti

    OdgovoriIzbriši
  5. Fabulous creation this week, thanks so much for sharing! HAVE you joined our facebook page Willow Designs? Please pop over and share your wonderful creation.

    Good luck at Willow Sketchie this week.

    Kelly x

    OdgovoriIzbriši
  6. This is just gorgeous...thanks for sharing with Willow Sketchie!
    xxx Margreet

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.