sobota, 2. december 2023

Nov adventni Magnolin koledar in rojstni dan naše ...

December je tu,

domače naloge razen 12, ker nimam FB-ja za Najlepši par opravljene, a praznična delavnica voščilnic se šele začenja.

Z včerajšnjim dnem sem dobila tako, kot vsako leto v poštni nabiralnik paketek s 25, oziroma 26 malimi paketki.

Magnolin adventni koledar je prinesel v svoji notranjosti EB in št. 1 štampiljki, ki sem ju včeraj odtisnila in pričela barvati.




 In danes, ko se je posušila barva, sem dokončala voščilnico za našo Gaio, ki bo v ponedeljek praznovala :)



Voščilnico lepim v galerijo Najlepšega para meseca decembra, uporabila sem črke Najlepšega para (male in velike)


Prijeten praznični mesec december vsem,

Tamara




2 komentarja:

  1. O, kako je lušna. Zelo lepo pobarvana in tudi papirji, ki so jih uporabila so mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.