nedelja, 27. november 2022

10 praznična mala šola in četrta domača naloga

 Zaostajam,

nadoknaditi moram domače naloge, a se poleg vsega soočam še z bolečinami v hrbtu. Upam, da me ta bolečina popusti čim prej, saj me je prvič obiskala in ni niti malo prijetno.

Torej kar k 4.domači nalogi "dodaj mini tresoči del na osrednji motiv"

Pa sem zavihala rokave in uporabila tisto kar imam.

Tina B. za Rayher smrečica, krogi, pa še ta krog z lepo obrobo je od Najlepšega para in kraguljčki.




in v galerijo Najlepšega para meseca novembra 2022

Lep pozdrav, do naslednje objave 

Tamara

3 komentarji:

  1. Naj bolečine čimprej minejo in moj poklon, da ti je kljub vsemu uspelo narediti tako lepo voščilnico. Pošiljam ti en veeelik objem in poljub :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav zabaven je ta tvoj tresoči del. Upam, da so bolečine že mimo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.