petek, 14. maj 2021

Rojstvo Matije

 




Pred dnevi se je rodil krasni maimici in očku poseben deček Matija. Velik in dolg fant je bivanje v mamici male podaljšal in si izbral svoj trenutek za prihod na naš svet.

Njemu in staršema ter sorojencem sem naredila voščilnico z enakim motivom, kot sem mu kupila posebno oblačilce.

Voščilnico lepim zaradi uporabe tudi nožka Najlepšega para v galerijo meseca maja.

Imejte lep petek in še lepši vikend

Tamara

 


4 komentarji:

  1. Čudovita je! Tudi mene so danes premamile pandice;)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jej, kako čudovita voščilnica. Všeč mi je ljubka pandica, ki se skriva za vrati. Krasno si se spomnila tudi ujemanja tako pande, kot karo vzorca s kupljenimi darili. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si skombinirala voščilnico z darilom in čudovito pospremila malega hlačmana na svet :) :) :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.