nedelja, 11. april 2021

In že je tu april

 Lep pozdrav vsem, ki spremljate moj blog ali pa ste slučajno naleteli nanj.

Čas me prehiteva. Mimo je velika noč, in že smo skoraj na polovici aprila. Ustvarjalnica sameva. V petek popoldan pa sem jo vendarle obiskala,

Nastala je voščilnica s slovensko mislijo, ki sem jo pred leti dobila od Marine iz Mavelu.

Meni je bila v navdih pri izdelavi. Izbrala sem aprilske barve-modro, ki simbolizira dežne kaplje ter zeleno, saj potem trava lepo raste in rjavo-kot zemlja, saj so se opravila na poljih in vrtovih že pričela.






 Za izdelavo sem uporabila Magnolia Tildo-iz adventnega koledarja 2020

Misel Mavelu

Nožki Nicolle

Modre tulipane

trak in čipko

malo stekleničko

Distressi so medij senčenja, barvanja


Voščilnico prijavljam:

Craftalnica # 283 slovenski napis

Forever Magnolia #100 AG vse gre 


Vse dobro vsem,

Tamara


10 komentarjev:

  1. Čduovita je! Mi je všeč, kako si vključila mini stekleničko! Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo pobarvano. Všeč mi je, kako je voščilnica sestavljena v celoto. Hvala za sodelovanje pri Craft-alnici, kjer sem gostja izziva.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vedno znova me navdušiš s svojim čudovitim barvanjem in krasno sestavljenimi voščilnicami. Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Thank you for joining us at challenge Magnolia Forever
    DT Maria

    OdgovoriIzbriši
  5. lo prikupna voščilnca. Hvala, ker s slovenskim napisom sodeluješ pri CRAFT-alniciZe

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita! Bravo, kar tako naprej!

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna voščilnica in lepo dodan napis :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo si se poigrala z aprilskimi barvami in naredila res cart voščilnico :)!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.