ponedeljek, 30. marec 2020

Texas sredi Tamarine ustvarjalnice

Pred dvema dnevoma je praznoval rojstni dan moj svak.

Voščilo je bilo predano žal le telefonsko.

Zanj pa sem izdelala posebno voščilnico:
(ko jo boste videli, vam bo jasno zakaj takšen naslov objavi)







On je strasten kavboj (res pa da že nekaj let ne kadi),
 rad ima pikantno in hrano nasploh,
sploh, če mu kuha moja sestra.
Kaktusi so mu všeč in doma
ima svojega konja. 

Cesta je njegov drugi dom, a ko pride domov,...
je šerif od glave do pet.

Vse najboljše in srečno na tvojih poteh!

 Voščilnico prijavljam  na naslednje izzive, lepim v galerije,...


Upam, da je pri vas bolj mirno,
pozdravček Tamara

12 komentarjev:

  1. Zelo simpatična voščilnica. Prepričana sem ,da ga bo navdušila. Tudi jaz najraje izdelujem voščilnice, ki so nekomu ˝pisane na kožo˝.

    OdgovoriIzbriši
  2. Simpatična voščilnica in super personalizirana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako krasna kavbojska voščilnica,opremila si jo z vsem kar je treba. Svak bo navdušen. Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo, zelo lepa voščilnica....tako vesela in optimistična!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako si pa to voščilnico lepo sestavila! Tudi zapis je svetoven. :-) Vse najboljše kavboju!

    OdgovoriIzbriši
  6. A fun masculine card, many thanks for joining in with our 'Men and Boys' theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  7. What a wonderful composition! Thank you for joining us at Allsorts challenge this week.

    OdgovoriIzbriši
  8. Fabulous card, thank you for sharing at Allsorts,
    welcome again;-))m

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo moško voščilnico si naredila :-)) všeč mi je tale kavboj!
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Všeč mi je, kako si se lotila moškega izziva v Craft-alnici, kjer sem bila gostja izziva. Kavboj ji daje moč, feferoni in kaktusi pa začimbe in ostrino. Vsak moški bi jo bil nadvse vesel :-)
    Prijazne in vesele praznike ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepo si na čestitko vključila vse pomembne elemente. Super! Hvala za sodelovanje v idejniku Ustvarjalnega dotika :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da ste se oglasili na mojem blogu in pustili dragocen komentar. Želim vam lepe trenutke še naprej.